XP Hediye Paketi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

26 Nisan 2017 Çarşamba

XP Hediye Paketi

Make Up Book ailesi olarak büyüyoruz..

Arkadaş olarak çoğaldıkça kalabalıklaştıkça aramıza katılan her 1000 kişide yeni bir hediye çekilişi yapacağımı söylemiştim.
Böylece daha çok kişiye ulaşabilmiş olacağım.
İnstagram üzerinde 3000 kişi olduk ve söz verdiğim çekilişi başlatma zamanım geldi.

Aklımda 2 farklı hediye alternatifi daha var.
Fakat sizlerin yoğun talep gösterdiği bir marka olunca benim değil sizin istekleriniz daha önemli diye düşündüm.

Böylece ortaya bu paket çıktı.

XP Nudes 2 far paleti
XP matte lipstick ruj
XP Contour Effect Kit
XP Maskara
XP Eyeliner Pen






Çekiliş kurallarımı açıklayalım.

  • En önemli kural lütfen ama lütfen blogumu takip etmeyi unutmayalım.
    Blogumun
    GMAİL - GOOGLE üzerinden takibi +3 hak veriyor.
    Takibe aldıysanız yorumda belirtin.



  • İnstagram üzerinde takipçim olmayı unutmayalım.Bu uygulanması zorunlu isteğimdir.
    İnstagram takibi olmayan kişilerin katılımı geçersiz sayılacaktır.

  • Bu iki kuralı yerine getirdiysek;
    lütfen bu postun altına yorum bırakın.

  • İnstagram üzerinde paylaşacağım resmin altına tek yorumda 3 arkadaşınızı etiketleyin.
    Bu uygulanması zorunlu isteğimdir.
    Buraya dikkat; Lütfen gerçekten tanıdığınız dialoğunuz olan insanları etiketleyin.
    Yoksa günün önemli derece de uzun saatlerini insanlardan özür dileyerek geçiriyorum.
    Ha buna rağmen tanımadıklarınızı etiketlerseniz çekiliş hakkınızı kaybedeceksiniz.

  • İnstagram ya da Facebook üzerinden paylaştığım çekiliş fotoğrafını yada postu paylaşırsanız +3 hak.




  • Fotoğrafı paylaşan arkadaşlarım fotoğrafa beni yani @make_upbook etiketleyip #çekiliş #çekilişvar #çekilişzamanı #kimister #makeupbookhediyebahari
    etiketlerini  mutlaka paylaşmalısınız ki bende görebilmeliyim



Gelelim süreye..

  • 26 MAYIS CUMA geceyarısı katılım için son gün.
    Fotoğraf paylaşıp ta gizli hesaba sahip olan arkadaşlarım kontroller içn lütfen hesaplarınızın gizliliğini 27-28 mayıs tarihlerinde açın.
    Böylece bende kontrolleri yapabileyim ve kimseyi es geçmeyeyim.

    Aramıza katılan her 1000 arkadaşta yeni hediye paketleri devam edecek.
    Hali hazırda bekleyen 2 paketim daha var.
    Hediye paketlerim ve ben sizi bekliyoruz.
    Buraya bırakacağınız her yorum beni çok motive edecek....
    Şimdiden çok teşekkür ederim.
    Hepinize bol şans...
    Sevgiyle kalın Nur :*




2 yorum:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard