Remove Retouch Pen Yüz Bölgesi Sir Ağda Kalemi - Makeup Book-Kozmetik Blogu

27 Nisan 2017 Perşembe

Remove Retouch Pen Yüz Bölgesi Sir Ağda Kalemi


Güzel görüneceğim bakımlı olacağım diye nelerle uğraşıyoruz.
Manikür, pedikür, ağda, makyaj, cilt bakımı,
bitmiyor bitmiyor..
Kuaför ya da güzellik salonuna gitmeye vaktim olmadığında kendi bakım rutinimi kendim tamamlıyorum.
Özellikle de şu son 6 aydır yoğun tempo ile çalıştığım ve uzun çalışma saatleri olan işimde kendime çok fazla zaman ayıramıyordum.
Daha pratik bir çözüm ararken TV reklamlarına takıldım.

Remove Retouch Pen Yüz Bölgesi Sir Ağda Kalemi.
Kozmetik mağazada biraz tereddüt ettikten sonra kendimi kasada ödeme yaparken buldum.


















Kaşlarımı ağda kalemi ile almaya cesaret edemedim.
Açıkçası iyi ki kendime o kadar güvenmemişim diyorum.
Bir defa ürünü kalemden çevire çevire çıkaracağım diye uğraşırken kalemin yarısının boş hava olduğunu öğrendim.
İkincisi sir ağda işlemi yapacak olan ürün olması gerekenden çok koyu.
Sadece dudak üstünde kullanmaya çalıştım ama kıvamının yoğunluğundan bir türlü yayılmak bilmedi.
Ürünle boğuşmamız nihayet sona erip ağda işlemine geçtiğimiz de maalesef tüyleri doğru düzgün temizlemedi bile.
Canımın acıdığı ile kaldım..
Bence ürünü ısıtmadan kullanmak hata.
İşin bir de maddi boyutu var.
Bu kaleme verdiğim ücret ile 1den fazla kaş şekillendirme ve dudak üstü temizliği yapılanilir.
ama bu kalemin tek kullanımlık olduğunu düşünüyorum.
İşin özü kesinlikle beğenmedim.
Yüz için hazırlanan ağda bantları Remove Retouch Pen 'den kat kat daha iyi.
Ya da ben beceremedim.
Üzgünüm....
Sevgiyle kalın Nur :*

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard